ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ E-SHOP

των πολυκαταστημάτων attica!

ΔΩΡΕΑΝ ΔΕΙΓΜΑΤΑ της επιλογής σας

με κάθε παραγγελία!

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

για παραγγελίες αξίας 50€ και άνω!

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πώς μπορώ να βρω ένα προϊόν;

(α) Μέσω πλοήγησης από το κεντρικό MENU του atticabeauty.gr
Επιλέγετε την κεντρική κατηγορία προϊόντων που σας ενδιαφέρει ανάμεσα σε ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ και ΥΓΕΙΑ & ΦΡΟΝΤΙΔΑ. Στη συνέχεια, μπορείτε να πλοηγηθείτε στις υποκατηγορίες μέχρι να φτάσετε σε μία λίστα προϊόντων. Τέλος, κάνετε κλικ πάνω στο προϊόν που σας ενδιαφέρει, ώστε να δείτε περισσότερες πληροφορίες. Μπορείτε επίσης να βρείτε τα προϊόντα που θέλετε βάσει brand, επιλέγοντας την κεντρική κατηγορία BRANDS από το MENU, να βρείτε όλα τα προϊόντα που είναι σε προσφορά μέσα από την κεντρική κατηγορία ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ & ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ και να βρείτε τα προϊόντα που προτείνουμε ως ιδέες για δώρο μέσα από την κεντρική κατηγορία ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ.

(β) Μέσω αναζήτησης
Εισάγετε έναν όρο αναζήτησης στην μπάρα αναζήτησης που βρίσκεται στο πάνω μέρος της σελίδας. Έχετε τη δυνατότητα να ψάξετε οποιονδήποτε όρο, όπως brand, όνομα προϊόντος, κατηγορία προϊόντος κ.λπ.. Εμείς θα φροντίσουμε ώστε τα αποτελέσματα να ταιριάζουν στο όρο που έχετε αναζητήσει.

Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Αν κατά την αναζήτησή σας δεν έχετε βρει το προϊόν που ψάχνετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας! Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.

Είδα ένα προϊόν στα φυσικά καταστήματα attica, αλλά δεν το βρίσκω στο atticabeauty.gr. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Στα φυσικά καταστήματα attica μπορείτε να βρείτε όλα τα προϊόντα ομορφιάς και φροντίδας που βλέπετε στο atticabeauty.gr, εκτός των προϊόντων με σήμανση Web Exclusive, καθώς τα Web Exclusive προϊόντα διατίθενται αποκλειστικά και μόνο μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, αν ένα προϊόν ομορφιάς ή φροντίδας που βλέπετε στο atticabeauty.gr δεν υπάρχει στα φυσικά καταστήματα attica, ή το αντίστροφο, αυτό οφείλεται στην περιορισμένη διαθεσιμότητα του εν λόγω προϊόντος.

Πώς καταλαβαίνω ότι ένα προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αγορά;

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αγορά, έχει απενεργοποιηθεί το link "ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ" και στη θέση του εμφανίζεται το μήνυμα "Δεν υπάρχει απόθεμα".

Τι σημαίνουν οι ενδείξεις SALE -X% και WEB ONLY SALE -X%;

SALE -X%
Το προϊόν βρίσκεται σε έκπτωση. Η αναγραφόμενη τελική τιμή ισχύει και στο atticabeauty.gr και στα φυσικά καταστήματα attica.

WEB ONLY SALE -X%
Η αναγραφόμενη τελική τιμή ισχύει μόνο στο atticabeauty.gr και όχι στα φυσικά καταστήματα attica.

Τι σημαίνει η ένδειξη Web Exclusive;

Η ένδειξη Web Exclusive σημαίνει ότι το προϊόν διατίθεται μόνο μέσω του atticabeauty.gr και δεν είναι διαθέσιμο στα φυσικά καταστήματα attica.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο atticabeauty.gr;

• Επιλέγετε το link Είσοδος / Εγγραφή που βρίσκεται πάνω δεξιά στο atticabeauty.gr.
• Επιλέγετε το link ΕΓΓΡΑΦΗ που βρίσκεται κάτω από την ενότητα "Θέλω να γίνω Μέλος".
• Συμπληρώνετε τα Στοιχεία Εισόδου σας & τα Προσωπικά σας Στοιχεία.
• Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, κάνετε κλικ στο link ΕΓΓΡΑΦΗ.
Ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος!

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
• Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
• Ο κωδικός πρόσβασης, τον οποίο επιλέγετε εσείς, θα πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον επτά (7) χαρακτήρες, αριθμούς ή γράμματα.

Έχω ξεχάσει τον κωδικό του λογαριασμού μου. Τι να κάνω;

Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα βρείτε εδώ.

Αν λάβετε email Υπενθύμισης του Προσωπικού σας Κωδικού χωρίς να το έχετε ζητήσει, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία που έχω δηλώσει στον προσωπικό μου λογαριασμό;

Μπορείτε όποτε το επιθυμείτε να τροποποιείτε τα στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την δημιουργία του λογαριασμού σας.
Απλά κάνετε είσοδο στο atticabeauty.gr με το email & τον κωδικό πρόσβασης που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας και μεταβαίνετε στη σελίδα του λογαριασμού σας όπου μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε όλα τα στοιχεία σας.

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;

Μπορείτε να αποθηκεύσετε τα αγαπημένα σας προϊόντα, ώστε να τα βρίσκετε εύκολα & γρήγορα. Απλά προσθέστε τα στην Wishlist!
Για να προσθέσετε ένα προϊόν στη Wishlist κάντε κλικ στο αντίστοιχο εικονίδιο .

Η δημιουργία προσωπικού λογαριασμού είναι απαραίτητη για την καταχώρηση παραγγελίας;

Για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας μπορείτε είτε να δημιουργήσετε λογαριασμό, είτε να συνεχίσετε ως "Επισκέπτης".

• Αν δημιουργήσετε λογαριασμό, θα έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε το Προσωπικό σας Προφίλ & να δηλώσετε τις προτιμήσεις σας για να λαμβάνετε νέα, προσφορές και ενημερώσεις για προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες & τις επιθυμίες σας! Επίσης, θα έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας & θα μπορείτε να παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή την εξέλιξή τους.
• Αν ολοκληρώνετε τις παραγγελίες σας ως "Επισκέπτης", τότε δεν θα έχετε πρόσβαση στις παραπάνω υπηρεσίες του atticabeauty.gr.

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου στο atticabeauty.gr;

• Βρείτε το προϊόν ή τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για να τα προσθέσετε στο καλάθι σας επιλέξτε το link ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος.
• Όταν προσθέσετε όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας, μπορείτε να μεταβείτε σε αυτό μέσω του link Το καλάθι μου που βρίσκεται πάνω δεξιά στο atticabeauty.gr.
• Έχετε τη δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας (α) χρησιμοποιώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό ή (β) συνεχίζοντας ως "Επισκέπτης".
• Συμπληρώνετε όλα τα απαραίτητα πεδία και επιλέγετε το link ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ. Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
Αν έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω Πιστωτικής ή Χρεωστικής Κάρτας, θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς για να ολοκληρώστε την πληρωμή της παραγγελίας σας.
• Αμέσως μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση, θα λάβετε ένα email από εμάς με τον κωδικό και την ανάλυση της παραγγελίας σας.

Μπορώ να καταχωρήσω παραγγελία μέσω τηλεφώνου;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 2110123192 από Δευτέρα έως και Παρασκευή 10πμ - 5μμ για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας.

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και τηλεφωνικά!

Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;

Οι αποστολές των παραγγελιών πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω courier.

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας επιλέγετε την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να αποσταλεί η παραγγελία, στην ενότητα ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ.
Μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση, σας αποστέλλεται αυτόματα email με την ανάλυση της παραγγελίας σας. Εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτε άλλο. Η παραγγελία σας έχει πάρει το δρόμο της.
Η ιδιωτική εταιρεία ταχυμεταφορών με την οποία συνεργαζόμαστε είναι η ACS Courier.

• Δεν είναι δυνατή η αποστολή των παραγγελιών εκτός Ελλάδος.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από τα φυσικά καταστήματα attica ή από την αποθήκη σας;

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής των παραγγελιών από τα φυσικά καταστήματα attica ή από την αποθήκη μας. Οι παραγγελίες αποστέλλονται μόνο στο χώρο σας μέσω courier.

Μπορώ να παραγγείλω και να γίνει παράδοση στο εξωτερικό;

Αυτή τη στιγμή οι παραδόσεις μας γίνονται μόνο εντός Ελλάδας.

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Δωρεάν έξοδα αποστολής για παραγγελίες αξίας 50€ και άνω.
Έξοδα αποστολής 2,50€ ανά παραγγελία για παραγγελίες αξίας κάτω των 50€.

Τι επιλογές πληρωμής έχω;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας από το atticabeauty.gr με τους ακόλουθους τρόπους:
(α) Πληρωμή με Αντικαταβολή
(β) Πληρωμή με Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα

Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής εδώ.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα attica Reward World MasterCard της Eurobank ή άλλες κάρτες με προγράμματα loyalty και να επωφεληθώ από τα προνόμια που μου προσφέρουν;

Έχετε τη δυνατότητα να τις χρησιμοποιήσετε όπως θα χρησιμοποιούσατε κάθε άλλη πιστωτική κάρτα, μόνο που τα προνόμια που προσφέρουν οι συγκεκριμένες κάρτες (attica Reward World MasterCard, Epistrofi Eurobank, loyalty Dinners) δεν είναι ενεργά στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω τις κάρτες προνομίων (attica member, carelab by attica, κ.λπ.) για συλλογή πόντων με αγορές από το atticabeauty.gr;

Οι κάρτες προνομίων που έχετε στη διάθεσή σας ισχύουν μόνο για αγορές από τα φυσικά καταστήματα. Αν διαθέτετε κάρτα μέλους ESTEE LAUDER μπορείτε να περάσετε τους πόντους από τις αγορές σας στο atticabeauty.gr γράφοντας στα σχόλια της παραγγελίας τον αριθμό της κάρτας μέλους σας.

Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με δόσεις.

Έχω στη διάθεσή μου ένα εκπτωτικό κουπόνι. Πώς το εξαργυρώνω;

Μπορείτε να εξαργυρώσετε το εκπτωτικό κουπόνι που έχετε στη διάθεσή σας εισάγοντας τον κωδικό του στο πεδίο ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ, το οποίο θα βρείτε (α) στο καλάθι σας & (β) στη σελίδα καταχώρησης της παραγγελίας, ακριβώς κάτω από τη λίστα των προϊόντων.

• Αν ο κωδικός κουπονιού είναι έγκυρος και η παραγγελία σας πληροί της προϋποθέσεις εξαργύρωσης, τότε θα εμφανιστεί σχετικό μήνυμα επιβεβαίωσης κάτω από το πεδίο του κουπονιού & η έκπτωση θα φανεί αυτόματα στην παραγγελία σας.
• Αν ο κωδικός δεν είναι έγκυρος, τότε θα εμφανιστεί σχετικό μήνυμα & δεν θα υπάρξει κάποια μεταβολή στην αξία της παραγγελίας σας.

Πόσα δωρεάν δείγματα δικαιούμαι για κάθε αγορά;

Ο αριθμός των δειγμάτων που δικαιούστε για κάθε αγορά εξαρτάται από τη συνολική αξία της παραγγελίας σας.

Πιο αναλυτικά:
1 δωρεάν δείγμα για παραγγελίες αξίας έως 40,00€
2 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας από 40,01€ έως 80,00€
3 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας από 80,01€ έως 150,00€
4 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας από 150,01€ έως 240,00€
5 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας 240,01€ και άνω

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να δείτε και να διαλέξετε τα δείγματα που επιθυμείτε να λάβετε κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας!

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Μπορείτε εύκολα να δείτε σε τι στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας ανά πάσα στιγμή.
Απλά κάνετε είσοδο στο λογαριασμό σας και επιλέγετε την ενότητα Οι Παραγγελίες μου στην οποία μπορείτε να δείτε την ανάλυση & το status όλων των παραγγελιών που έχετε καταχωρήσει.

Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

• Οι παραγγελίες εντός Αττικής, Θεσσαλονίκης και σε μεγάλα αστικά κέντρα παραδίδονται σε 2 έως 6 εργάσιμες ημέρες.
• Οι παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα παραδίδονται σε 3 έως 7 εργάσιμες ημέρες.

Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας, αρχίζουν να επεξεργάζονται την αμέσως επόμενη εργάσιμη, από όπου και αρχίζει να καταμετράται ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης.

Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει. Τι να κάνω;

Σε περίπτωση που δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας στον προβλεπόμενο χρόνο παραλαβής & δεν σας έχουμε ενημερώσει για ενδεχόμενη καθυστέρηση, επικοινωνήστε μαζί μας. Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.

Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου. Τι να κάνω;

• Απλά στείλτε μας ηλεκτρονικό μήνυμα στο email info@atticabeauty.gr με θέμα "Ακύρωση Παραγγελίας" και αναγράφοντας τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
• Εναλλακτικά, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ, επιλέγοντας ως θέμα "Ακύρωση Παραγγελίας".

Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε μία παραγγελία παρακαλούμε να επικοινωνείτε μαζί μας σε διάστημα 1 ώρας από την καταχώρηση της. Μετά από αυτό το διάστημα ενδέχεται η παραγγελία σας να έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, οπότε η ακύρωση δεν θα γίνει δεκτή.

Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να δείτε τους όρους & τη διαδικασία επιστροφών εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας!
Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.

Το προϊόν που παρέλαβα δεν έχει ακριβώς την ίδια απόχρωση με αυτό που έβλεπα στην οθόνη μου. Γιατί;

Οθόνη από οθόνη διαφέρει και η ανάλυση της κάθε συσκευής μπορεί να αλλοιώσει ελαφρώς την απόχρωση του προϊόντος. Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν τα προϊόντα στο atticabeauty.gr έχουν δοθεί από τις εταιρείες με σκοπό να αποδώσουν όσο πιο πιστά γίνεται τις πραγματικές αποχρώσεις.

Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις εκπτώσεις και τις προσφορές που ανεβαίνουν στο atticabeauty.gr;

Στην κατηγορία ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ & ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ έχουμε συγκεντρώσει για εσάς όλα τα προϊόντα που είναι αυτή τη στιγμή σε ενέργειες προσφορών. Επίσης, μπορείτε να εγγραφείτε στα newsletters μας για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις προσφορές μας!

Tip! Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.