ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

211 1883079 • Κάθε μέρα 8πμ - 10μμ

ΔΩΡΕΑΝ ΔΕΙΓΜΑΤΑ της επιλογής σας

με κάθε παραγγελία!

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

για παραγγελίες αξίας 50€ και άνω!

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, έχετε την δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, λαμβάνοντας υπόψη σας τις παρακάτω προϋποθέσεις.
• Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί.
• Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε αποσμητικά, βερνίκια νυχιών, μολύβια, mascara, eyeliner, lip gloss και προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα.

Επιστρέφοντας ένα προϊόν έχετε δύο επιλογές:

1. Αντικατάσταση Προϊόντος
Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός μη ελαττωματικού προϊόντος θα επιβαρυνθείτε με τις παρακάτω χρεώσεις:
• Έξοδα επιστροφής: 3€
• Κόστος αντικαταβολής του νέου δέματος: 1,90€
• Έξοδα αποστολής του νέου δέματος: 2,50€ αν η διαφορά ανάμεσα στις αξίες των επιστραμμένων και των νέων προϊόντων είναι κάτω των 50€ / δωρεάν αν η διαφορά είναι ίση με 50€ ή μεγαλύτερη

2. Επιστροφή Χρημάτων
Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής 3€, τα οποία θα αφαιρεθούν από την αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επιστρέψατε.
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει ως εξής:
• Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.
• Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός 30 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση μόνο και εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής του. Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή.
Σε αυτή την περίπτωση αντικαθίσταται το ελαττωματικό προϊόν με νέο και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.

Σε περίπτωση δικού μας λάθους, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και τα έξοδα αποστολής.
Σε αυτή την περίπτωση δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
• Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το atticabeauty.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.
• Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης και του εντύπου επιστροφής.
• Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών (ACS Courier).

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

• Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, τότε αντικαθιστούμε το ελαττωματικό προϊόν με νέο.

• Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν με άλλον κωδικό προϊόντος, συμπληρώνετε την επιλογής σας στο έντυπο επιστροφής. Το νέο προϊόν θα τιμολογηθεί με τις τιμές και τις εκπτώσεις που ισχύουν την ημέρα της αποστολής της επιστροφής.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Βήμα 1. Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε στο πακέτο που παραλάβατε ή πατώντας εδώ.
Βήμα 2. Συσκευάστε το προϊόν στη συσκευασία με την οποία σας είχε σταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του. Τοποθετήστε στην ίδια συσκευασία το έντυπο επιστροφής και φωτοτυπία της απόδειξης αγοράς.
Βήμα 3. Στείλτε το πακέτο με την ACS Courier, καλώντας το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα (βρείτε το εδώ) και αναφέροντας ότι η χρέωση θα γίνει στην εταιρεία COSMOBRANDS. Διεύθυνση αποστολής: Attica Beauty / COSMOBRANDS, Σωκράτους 13, 14451 Μεταμόρφωση (τηλέφωνο: 210 2837572)
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ή το σύνολο της παραγγελίας σας, αναφέρετε στην ACS Courier ότι η χρέωση θα γίνει στην εταιρεία COSMOBRANDS.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
• Οι επιστροφές αποστέλλονται αποκλειστικά και μόνο στην διεύθυνση που αναγράφεται στο Βήμα 3.
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε άλλη διεύθυνση της εταιρείας ή στα φυσικά καταστήματα attica.
• Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής που αναλύονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις;
✔ Επικοινωνήστε μαζί μας! Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.